مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 20:202022-12-23سياسي

امکان پویا کردن فقه اسلامی با فرمان هشت ماده ای امام خمینی


عضو شورای عالی قوه قضاییه در همایش فرمان هشت ماده ای امام گفت که «بعد از فرمان هشت ماده ای امام تحولی رخ داد که جلوی خیلی از خودسری ها گرفته شد.

- عضو شورای عالی قوه قضاییه در همایش فرمان هشت ماده ای امام گفت که بعد از فرمان هشت ماده ای امام تحولی رخ داد که جلوی خیلی از خودسری ها گرفته شد.

عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران هم گفت: شاهکار امام این بود که در افول اخلاق قرن 21 یک نظام اخلاقی و حق محور درست کنند تا همه احساس امنیت کنند و حکومت در زندگی مردم سرک نکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش که با حضور سید حسن خمینی یادگار امام امت برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه و حجت الاسلام و المسلمین محسن رهامی، عضو هیات علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران سخنرانی کردند و فاطمه ریاحی دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه تهران با موضوع همایش ارائه دانشجویی داد.

رهامی: امام نمی خواست حکومت در زندگی مردم سرک بکشد حجت الاسلام محسن رهامی در این همایش با بیان اینکه حضرت امام یک دغدغه جدی داشتند و امروز آن دغدغه برای ما خیلی جدی تر شده، گفت: جمهوری اسلامی از حاکمیت فقه مصطلح، قواعد حکومتی و حفظ اقتدار در کشور به ضرر قواعد اخلاقی و حکومت اخلاقمدار و حق مدار پیش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پویا کردن فقه اسلامی با فرمان هشت ماده ای امام خمینی

امکان پویا کردن فقه اسلامی با فرمان هشت ماده ای امام خمینی