مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 21:452022-12-23سياسي

امام جمعه تبریز: خشک شدن دریاچه ارومیه جان حدود 10 میلیون نفر را تهدید می کند


حدود سه ماه پیش در نمازجمعه در مورد دریاچه ارومیه تذکر دادم که حداقل وزیر نیرو به مردم اقدامات و واقعیات دریاچه ارومیه را بگویند که توجهی نشد، - سیدمحمدعلی آل هاشم: حدود سه ماه پیش در نمازجمعه در مورد دریاچه ارومیه تذکر دادم که حداقل وزیر نیرو به مردم اقدامات و واقعیات دریاچه ارومیه را بگویند که توجهی نشد، نه وزیر و نه از مدیران ارشد گزارشی ارائه نشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اگر طوفان نمکی راه بیافتد، نه تنها آذربایجان شرقی، بلکه قسمت بزرگی از شمالغرب کشور باید تخلیه شود، گفت: خشکیدن دریاچه ارومیه زندگی بیش از ده میلیون نفر را تحت تاثیر مستقیم قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سیدمحمدعلی آل هاشم، جمعه دوم دیماه، در دیدار با اعضای هیئت تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه، این دریاچه را قلب تپنده آذربایجان دانست و اظهار کرد: این قلب تپنده دارد از تپش می افتد و با خشکی فاصله ای ندارد.

وی با اشاره به درخواست خود از محضر رهبر انقلاب در زمینه احیای دریاچه ارومیه گفت: در دو سفر رییس جمهور سابق و سفر اخیر ریاست جمهوری در مورد احیای دریاچه تذکرات جدی دادم و بارها در نمازجمعه بر احیای دریاچه تاکید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز: خشک شدن دریاچه ارومیه جان حدود 10 میلیون نفر را تهدید می کند

امام جمعه تبریز: خشک شدن دریاچه ارومیه جان حدود 10 میلیون نفر را تهدید می کند