مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 22:202022-12-23سياسي

نرخ باسوادی بانوان آذربایجان شرقی 94درصد افزایش پیدا کرده است


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:در ابتدای انقلاب 21درصد بانوان استان باسواد بودند که در آخرین سرشماری این میزان به 94درصد افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت:در ابتدای انقلاب 21درصد بانوان استان باسواد بودند که در آخرین سرشماری این میزان به 94درصد افزایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی پوررادی، در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز با بیان اینکه با توجه به اینکه در ایام فاطمیه قرار گرفته ایم اگر زندگی این بانوی بزرگوار را در نظر بگیریم در سه محور می توان یادآور شد: حضرت زهرای مرضیه(س) در خاندان نبوت متولد شد و در خاندان امامت ادامه زندگی دادند و فرزندان باکفایت و با فضیلت که برای تمام عالم الگو می باشند تربیت کرده اند که راه صحیح جهاد و شهادت را برای ما آشکار می کنند و وظایف را در برابر دشمن مشخص می کنند.

وی اضافه کرد: حضرت زینب کبری(س) بعد از قضایای عاشورا وظیفه ای که در تبیین علت وقوع واقعه کربلا و حفظ خون شهدا انجام داده اند، وظیفه ما را در حال فعلی نسبت به جهاد تبیین دقیقا مشخص می کند.

پوررادی در ادامه به هفته نهضت سوادآموزی اشاره کرده و گفت: این نهضت یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و سال 57 در 7دی دستور تشکیل این نهضت داده شد تا بی سوادی ریشه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ باسوادی بانوان آذربایجان شرقی 94درصد افزایش پیدا کرده است

نرخ باسوادی بانوان آذربایجان شرقی 94درصد افزایش پیدا کرده است