مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 00:402022-12-23سياسي

امام جمعه تهران: در موضوع مسکن وعده هایی داده شد ولی شرایط جور دیگر شد


شاهد عبور فاتحانه ایران از گردونه یک فتنه خطرناک هستیم.

- حاج علی اکبری: شاهد عبور فاتحانه ایران از گردونه یک فتنه خطرناک هستیم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: در ماجرای فتنه انگیری های سه ماهه اخیر از میان آسیب های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد، دو آسیب یعنی آسیب شکستن قبح بی حرمتی به مقام زن با شکستن عفاف و حجاب و دیگری ایجاد گسست های عاطفی در جامعه از همه مهمتر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با دعوت همه به رعایت تقوای الهی گفت: بهترین توشه ای که در سفر ابدی انسان را یاری می کند، تقواست.

وی با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و با اشاره به ماجرای فتنه انگیری های اخیر گفت: ماجرای فتنه انگیری های سه ماهه اخیر  از میان آسیب های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد دو آسیبش  مهمتر بود که اولین آسیب شکستن بی حرمتی به مقام زن با شکستن عفاف و حجاب بود.

حاج علی اکبری افزود: سست کردن بنیان خانواده در غرب و این سیر بنیان کن به سوی سایر کشورها را  رها کردند و هم در امریکای لاتین و افریقا و بخشی از اسیا خرابی های جبران ناپذیری به وجود اورد.

در ایران عزیز ما که موج استحاله هویتی زنان که در دوران ستم شاهی آغاز شده بود و در متن برنامه های رسمی رژیم کثیف ستم گر قرار گرفته شد،  با پرچم اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تهران: در موضوع مسکن وعده هایی داده شد ولی شرایط جور دیگر شد

امام جمعه تهران: در موضوع مسکن وعده هایی داده شد ولی شرایط جور دیگر شد