مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 02:452022-12-23اقتصادي

مشکلات حقوقی پروژه های مشارکتی شهرداری تهران/ شهرداری تکلیف پروژه ها را مشخص کند


نایب رییس شورای شهر تهران نسبت به وضعیت پروژه های مشارکتی شهرداری تهران انتقاد کرد و درخواست کرد تا سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران گزارشی در این خصوص به شورای شهر ارائه دهد.

- نایب رییس شورای شهر تهران نسبت به وضعیت پروژه های مشارکتی شهرداری تهران انتقاد کرد و درخواست کرد تا سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران گزارشی در این خصوص به شورای شهر ارائه دهد.

تیتر: لزوم ارائه گزارش وضعیت پروژه های مشارکتی شهرداری به شورا پرویز سروری در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام پروژه های مشارکتی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ما باید نگاهمان را به مسئله مشارکت تغییر دهیم، گفت: ما باید بدانیم که سرمایه گذار به دنبال سود است، همانطور که ما به دنبال اجرا و اتمام پروژه های شهری مان هستیم و باید شیوه ای را در پیش بگیریم که هم شهر و هم سرمایه گذار سود ببرند.

پس باید نگاهمان را به سرمایه گذاری تغییر دهیم و سرمایه گذاران را افرادی ببینیم که در حال کمک به شهر هستند؛ اما نباید زیاده خواه هم باشند.

وی با بیان اینکه در مورد وضعیت پروژه های مشارکتی در شهرداری تهران اشکالاتی هم به مجموعه شهرداری وارد است چرا که عمده قراردادهای منعقد شده در این حوزه از نظر حقوقی دچار مشکل است، افزود: متاسفانه پروژه های مشارکتی شهرداری تهران دچار وقفه های طولانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حقوقی پروژه های مشارکتی شهرداری تهران/ شهرداری تکلیف پروژه ها را مشخص کند

مشکلات حقوقی پروژه های مشارکتی شهرداری تهران/ شهرداری تکلیف پروژه ها را مشخص کند