مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 08:352022-12-24سياسي

لزوم برنامه ریزی شایسته برای گرامیداشت روز حماسه و ایثار بویین میاندشت


فرماندار شهرستان بویین میاندشت گفت: همه دستگاه های شهرستان به ویژه مراجع فرهنگی، بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج باید با هم افزایی زمینه ای مطلوب را برای گرامیداشت روز حماسه و ایثار بویین میاندشت فراهم کنند.

- رضاعلی معصومی فرماندار شهرستان بویین میاندشت در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهرستان بویین میاندشت در عرصه دفاع مقدس و ایثار و شهادت از شهرستان های ممتاز و شاخص دفاع مقدس است که جمعیت تعداد بالایی از شهدای والامقام و جانبازان و ایثارگران مربوطه به این شهرستان است.

وی افزود: به دلیل همین سابقه غنی و همچنین ولایت مدار بودن و مدافع نظام اسلامی بودن است که لقب دارالمؤمنین را به شهرستان بویین میاندشت داده اند.

معصومی گفت: باتوجه به اینکه 36 شهید عملیات کربلای 4 و 5 در دی ماه و بهمن ماه سال 1365 در شهرستان تشییع و خاکسپاری شده اند، روز 19 دی ماه در تقویم شهرستان به نام روز حماسه و ایثار مردم شهرستان ثبت شده و در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد به تصویب رسیده است.

فرماندار شهرستان بویین میاندشت خاطر نشان کرد: همه دستگاه های شهرستان به ویژه مراجع فرهنگی، بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج باید با هم افزایی زمینه ای مطلوب را برای گرامیداشت این روز بزرگ فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی شایسته برای گرامیداشت روز حماسه و ایثار بویین میاندشت

لزوم برنامه ریزی شایسته برای گرامیداشت روز حماسه و ایثار بویین میاندشت