مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 08:402022-12-24اقتصادي

تصویب قانونی برای زمین های آموزشی


 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: موضوع تامین زمین با کاربری آموزشی را جدیدا در سایت های مسکن مهر مصوب کردیم تا زمین به اندازه کافی دیده شود.

- محمود چاوشان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حدود 12 سایت مسکن مهر در استان وجود دارد و حدود 16 هرار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که 22 هزار دانش آموز در این مناطق زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه موضوع تامین زمین با کاربری آموزشی را جدیدا در سایت های مسکن مهر مصوب کردیم تا زمین به اندازه کافی دیده شود، افزود: پیش بینی شده و برنامه ما این است که کمبود فضای آموزشی را در این نقاط جبران کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه در یکی از سایت های مسکن مهر با کمبود زمین مواجه هستیم یعنی اگر خیر نیز اعلام آمادگی کند متاسفانه زمین نداریم، اظهار کرد: در مساکن مهر جدید پیش بینی زمین با کاربری آموزشی دیده شده است.

چاوشان با بیان اینکه امیدواریم کمبود فضای آموزشی در این نقاط برطرف شود، تصریح کرد: در سال تحصیلی 53 پروژه با 181 کلاس درس با حدود 17 هزار و 900 مترمربع را به فضای آموزشی اضافه کردیم.

اعتباراتی برای استانداردسازی سامانه های گرمایش وی با بیان اینکه از ابتدای سال 182 پروژه با حدد 500 کلاس درس با 75 هزار مترمربع را در دست اجرا بردیم، تصریح کرد: علاوه بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانونی برای زمین های آموزشی

تصویب قانونی برای زمین های آموزشی