مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:052022-12-24اجتماعي

کاروان آلاله های زهرایی در مازندران به راه افتاد


کاروان 14 شهید و آلاله زهرایی در مازندران به راه افتاد و پیکر مطهر این شهدای گمنام در شهرهای مختلف استان مورد استقبال قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوشنبه هفته گذشته پیکر مطهر 14 آلاله گمنام دوران دفاع مقدس به مازندران منتقل شد وئ آیین سراسری استقبال از پیکرهای مطهر این شهیدان از صبح شنبه در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

پیکرهای مطهر این آلاله های زهرایی در قالب دو کاروان در شرق و غرب استان به راه می افتد و صبح امروز مردم شهرستان گلوگاهو کلاردشت در شرق و غرب استان و عصر نیز شهروندان شهرهای تنکابن و بهشهر با شهدای گمنام تجدید میثاق می کنند.

کاروان شهدای گمنام در شهرهای گلوگاه، بهشهر، میاندورود، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی مورد استقبال مردم شهیدپرور و قدرشناس قرار خواهند گرفت.

مراسم استانی شب وداع با شهدای گمنام را شامگاه دوشنبه پنجم دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ساری برگزار شد و مراسم تشییع استانی پیکرهای مطهر 11 شهید گمنام سه شنبه ششم دی همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از میدان شهدای ساری تا میدان امام (ره) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان آلاله های زهرایی در مازندران به راه افتاد

کاروان آلاله های زهرایی در مازندران به راه افتاد