مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24اقتصادي

101 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد


معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیاتی شدن 101 هزار و 400 واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد را توضیح داد و گفت: تاکنون 101 هزار و 400 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تأمین اراضی نیز نسبت به گذشته تغییر نیافته است یادآور شد: اراضی 235 هزار واحد به بنیادمسکن معرفی شده که قابلیت تعریف پروژه دارند که از این تعداد اراضی، بنیاد برای 127 هزار واحد پروژه تعریف کرده و به 101 هزار و 400 واحد زمین تخصیص یافته است.

سهرابی توضیح داد: بیش از 70 هزار واحد از مجموع 101 هزار و 400 واحدی که عملیات احداث آنها آغاز شده از مرحله فونداسیون عبور کرده است.

وی توضیح داد: در برنامه است تا 3 هزار واحد مسکون شهری نهضت ملی در بهمن ماه به بهره برداری برسد.

یادآور می شود، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های کلان دولت سیزدهم است که توسط کارگزاران مختلی از جمله شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت مردم و سازندگان در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد

101 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد