موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24ورزشي

عواقب نژادپرستی در فوتبال


توهین با محتوای نژادپرستی از قدیمی ترین ابزار نزاع بین انسان هاست.

این تلخی در بین ورزشکاران و بالاخص فوتبالی ها هم دیده می شود تا جایی که در جام جهانی 2022 قطر به وضوح به چشم آمد.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله: پس از مرگ جورج فلوید و ایجاد جنبش زندگی سیاه ها ارزش دارد ، بحث پیرامون مسئله نژاد پرستی از همیشه رایج تر شده است که این مساله در فوتبال هم صدق می کند.

بارها شده که بازیکنان سرشناس فعلی و بازنشسته (همچون رحیم استرلینگ، تایرون مینگز، مارکوس رشفورد، میکا ریچاردز و ایان رایت) توهین هایی را که به آنها شده است را به اشتراک گذاشته اند.

کامنت ها بسته شد سه عضو تیم ملی فوتبال فرانسه، کینگزلی کومان، اورلین شومینی و رندال کولو موانی، به دلیل حجم زیاد پیام ها و کامنت های نژادپرستانه که به این شبکه اجتماعی ارسال می شد، مجبور شدند بعد از شکست فرانسه در فینال جام جهانی فرانسه مقابل آرژانتین بخش پیام ها و نظرات را در حساب های رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ببندند.

کینگزلی کومان و اورلیان چاویمینی دو ضربه پنالتی را از دست دادند، در حالی که کولو موانی یک موقعیت کاملاً انحصاری را در آخرین دقیقه خود مسابقه از دست داد که آنها را در معرض انتقادات شدید قرار داد که به نژادپرستی تبدیل شد! گزارش های مطبوعات فرانسه اعلام کردند که کولو موان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عواقب نژادپرستی در فوتبال

عواقب نژادپرستی در فوتبال