مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:352022-12-24پزشكي

مرکز خونگیری در ماکو راه اندازی می شود


رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو از راه اندازی مرکز خونگیری در ماکو خبرداد.

- دکتر صمدی افشار در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در روزهای آینده شاهد استقرار سازمان انتقال خون در ماکو خواهیم بود، ادامه داد: نیاز به این سازمان انتقال خون در شهرستان بیش از پیش احساس می شد که در آینده ای نزدیک با افتتاح مرکز خونگیری شاهد تحقق این خواسته نیز خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش ام آر ای یکی از پر مراجعه ترین بخش های بیمارستان ماکو است، افزود: در سایه اقدامات صورت گرفته اخیر، با افزایش شیفت کاری این بخش، شاهد کاهش نوبت دهی از یک ماه به نهایتاً دو هفته هستیم که به احتمال زیاد این انتظار، به یک هفته نیز کاهش خواهد یافت.

وی همچنین از راه اندازی مرکز تزریقات شیمی درمانی در ماکو خبر داد و افزود: این اقدام در پی درخواست و همچنین نیاز شهرستان به این بخش راه اندازی شد که باعث می شود تا بیماران، مسافت های طولانی از ماکو را تا مرکز استان و یا شهرستان های همجوار طی نکرده و در شهر خود درمان شوند.

دکتر صمدی با اشاره به اینکه تجمع در بیمارستان تحت عنوان بیمار و یا همراه بیمار بسیار زیاد است، عنوان کرد: با ساماندهی بیماران سرپایی و قسمت اورژانس و همچنین تقویت زیرساخت نوبت دهی اینترنتی در آینده نزدیک شاهد کاهش تجمعات در بیمارستان ماک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خونگیری در ماکو راه اندازی می شود

مرکز خونگیری در ماکو راه اندازی می شود