مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:402022-12-24بين الملل

تهدید ائتلاف سعودی توسط انصارالله


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای شبکه المسیره یمن، ژنرال جلال الرویشان به آمادگی نیرو های مسلح یمن برای همه سناریو ها اشاره و تشریح کرد: - معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن جمعه شب هشدار داد: اگر ائتلاف متجاوز به سوی راه حل [برای پایان جنگ]پیش نرود، متجاوزان باید انتظار چیز هایی را داشته باشند که در تمام مراحل این جنگ روی نداده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تارنمای شبکه المسیره یمن، ژنرال جلال الرویشان به آمادگی نیرو های مسلح یمن برای همه سناریو ها اشاره و تشریح کرد: نیرو های مسلح ما یدطولایی برای حمله به اهدافی دارند که ائتلاف سعودی انتظار آن را ندارد، نیرو های ما در هر زمان آماده هستند و این مسأله محدود به دوران تهدید یمن نمی شود.

وی همچنین هشدار داد: هرگونه تشدید تنش در منطقه در نتیجه مانع تراشی ائتلاف متجاوز، مسؤولیت کامل آن برعهده کشور های متجاوز خواهد بود.

معاون نخست وزیر یمن با اشاره تلویحی نسبت به حمله یمنی ها به تأسیسات نفتی عربستان نیز گفت: عربستان شرایط مناسبی ندارد و یمن در جایگاه ژئوپلتیک خود دارای قدرت تأثیرگذاری بر بازار انرژی است و هرگز این گونه نیست که در موقعیتی قرار گیرد که تنها بازنده [این عرصه]باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید ائتلاف سعودی توسط انصارالله

تهدید ائتلاف سعودی توسط انصارالله