مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:452022-12-24حوادث

ضرورت تردد رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی در محورهای ایلام


 رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان به رانندگان در خصوص لغزندگی جاده ها هشدار داد.

- ایسنا/ایلام  رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان به رانندگان در خصوص لغزندگی جاده ها هشدار داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: از روز گذشته تمام محورهای مواصلاتی با بارش باران همراه است و به همین دلیل احتمال لغزنده بودن جاده ها و معابر وجود دارد، بنابراین رانندگان با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن قدردانی از همکاری و همراهی رانندگان با ماموران پلیس راه تصریح کرد : به رانندگان توصیه می کنیم قبل از سفر با شماره تلفن 141 اداره کل راهداری تماس گرفته و از وضعیت جوی راه ها مطلع شوند ضمن اینکه تمامی ماموران پلیس راه و پاسگاه های پلیس راه در جاده ها و محورهای اصلی و فرعی استان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانند به آنها مراجعه کنند.

کهزادی با بیان اینکه رانندگان خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز و و در صورت امکان از سفر های غیر ضروری خوداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تردد رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی در محورهای ایلام

ضرورت تردد رانندگان با تجهیزات ایمنی و زمستانی در محورهای ایلام