مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:452022-12-24اجتماعي

کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی استان زنجان


رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی استان زنجان از جمله زنجان - دندی، قیدار - همدان و زنجان - ماهنشان خبر داد و از رانندگان خواست تا سفرهای خود را حتی الامکان تا فردا (یکشنبه 4 دی ماه) به تعویق بیندازند.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان از کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی استان زنجان از جمله زنجان - دندی، قیدار - همدان و زنجان - ماهنشان خبر داد و از رانندگان خواست تا سفرهای خود را حتی الامکان تا فردا (یکشنبه 4 دی ماه) به تعویق بیندازند.

محمد محمدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش برف از نیمه شب گذشته در استان، گفت: پیش بینی می شود که این وضعیت تا ظهر فردا (یکشنبه 4 دی ماه) ادامه یابد.

رییس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا در کل استان شاهد بارندگی به شکل برف هستیم و در غرب استان از جمله اتوبان زنجان - تبریز و جاده ترانزیتی زنجان - میانه شاهد بارش کمتری هستیم، تصریح کرد: در محدوده سلطانیه تا خرمدره میزان بارش نسبتا سنگینی را شاهد هستیم اما در کل، تمامی جاده ها باز است و تاکنون جاده مسدودی از سوی راهداران گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی استان زنجان

کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی استان زنجان