مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:102022-12-24فرهنگي

«لاهوتیان» روایتی داستانی از اصحاب ائمه که کمتر شناخته شده هستند


کتاب «لاهوتیان»، تألیف سید امیرحسین سیدکشمیری، شرحی کوتاه و برداشتی آزاد، از گزاره های تاریخی درباره زندگانی یاران با وفای ائمه شیعه علیهم السلام؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب لاهوتیان ، تألیف سید امیرحسین سیدکشمیری، شرحی کوتاه و برداشتی آزاد، از گزاره های تاریخی درباره زندگانی یاران با وفای ائمه شیعه علیهم السلام؛ نظیر ابوذر غفاری، عمروبن حمق، ابوخالد کابلی و .

است که با شمارگان 1000 نسخه و در 270 صفحه، توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است.

شناخت راه و روش و زندگی یاران و تربیت یافتگان مکتب اهل بیت علیه السلام، خود راهی برای رسیدن به ایشان است، زیرا که فرمودند همانا آثار و نشانه های موجود از ما، دلالت کننده و راهنمایی است برای رسیدن به ما؛ و رسیدن به آن حضرات نیز یعنی رسیدن به نهایت قرب پروردگار عالمیان.

لاهوتیان شرحی است کوتاه و برداشتی آزاد از گزاره های متقن تاریخی و رجالی شیعه، با حفظ اصالت متن و روایت و با زبانی گویا و داستان گونه است.

قصه سرسپردن ها، جان فشانی ها و فرازها و فرودهای زندگی اصحاب خورشید از دل تاریخ، شور و شیرین های زندگی و امتحانات الهی بر یاران راستین، پای ولایت امام معصوم ایستادن و هزینه دادن تا پای جان، داستان عاشق شدن ها اما نه از جنس عشق زمینی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاهوتیان» روایتی داستانی از اصحاب ائمه که کمتر شناخته شده هستند

«لاهوتیان» روایتی داستانی از اصحاب ائمه که کمتر شناخته شده هستند