مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:152022-12-24سياسي

110 پاتوق فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در بوشهر تشکیل شد


مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تشکیل 110 پاتوق فرهنگی ویژه ایام فاطمیه با موضوع نقش بانوان در تقویت پیوندهای اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ادیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: انجام خدمات اجتماعی در محلات با محوریت هیئات مذهبی با الگوی انفاق، ایثار و مواسات، تشکیل 110 پاتوق فرهنگی با موضوع نقش بانوان در تقویت پیوندهای اجتماعی و برگزاری روضه های خانگی محورهای مهم فعالیت تشکل های مذهبی در ایام فاطمیه را تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح حماسه هیئت ها با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری جلسات بانوان فاطمی با موضوع فرزندآوری و خانواده، شناسایی بانوان نیازمند و توانمندسازی آنان در مشاغل خانگی و برگزاری جلسات پاسخ به شبهات و بازدید از خانواده های بی سرپرست برنامه های دیگر در دست اقدام هستند.

مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی بوشهر برپایی 20 تجمع فاطمی در سطح شهرستان ها و برگزاری 500 جلسه و محفل محوری از سوی تشکل های محوری را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

ادیبی اضافه کرد: تولید محتوا با محوریت توسعه و ترویج فرهنگ فاطمی در سطح شبکه های مجازی استان در قالب های موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر، تیزر و پادکست از دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 پاتوق فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در بوشهر تشکیل شد

110 پاتوق فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در بوشهر تشکیل شد