مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:202022-12-24اقتصادي

بهره برداری از 2 خط معاینه فنی موتورسیکلت در کلانشهر اصفهان


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بهره برداری از 2 خط معاینه فنی مکانیزه ویژه موتورسیکلت در هفته جاری خبر داد.

- حسین حق شناس در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی 2 خط معاینه فنی مکانیزه ویژه موتورسیکلت در کلانشهر اصفهان در هفته جاری اظهار داشت: عملیات احداث خط معاینه فنی مکانیزه ویژه موتور سیکلت در مرکز معاینه فنی شفق آبان ماه امسال آغاز شد و اکنون آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه خط معاینه فنی ویژه موتورسیکلت با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان احداث و به خطوط مرکز معاینه فنی شفق اضافه شده، ادامه داد: این خط ظرفیت پذیرش 26 هزار دستگاه موتورسیکلت در یک شیفت کاری در سال را دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: همچنین براساس تفاهم نامه ای که بین شهرداری اصفهان و انجمن حمایت از زندانیان منعقد شد، عملیات ساخت مرکز معاینه فنی مکانیزه ویژه خودروهای سبک و موتور سیکلت از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و این مرکز نیز در حال حاضر آماده بهره برداری است.

حق شناس اضافه کرد: مرکز معاینه فنی مکانیزه ویژه خودروهای سبک و موتورسیکلت در زمینی با مساحت 1300 متر در بلوار زینبیه- خیابان امام خمینی (ره) - احداث و برای ساخت سالن ها و تجهیز این مرکز سه میلیارد و 536 میلیون تومان هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 خط معاینه فنی موتورسیکلت در کلانشهر اصفهان

بهره برداری از 2 خط معاینه فنی موتورسیکلت در کلانشهر اصفهان