مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:402022-12-24دانش

دانشگاه علم و صنعت پل میان دانشجو و صنایع/ افتتاح نمایشگاه سه روزه کار


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت از افتتاح نمایشگاه سه روزه کار در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسر کشور می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

- داوود یونسیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی با افتتاح نمایشگاه کار سعی داریم به عنوان پلی میان دانشجویان و صنایع عمل کنیم، گفت: نمایشگاه کار از امروز به مدت سه روز با هدف کارآفرینی در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

وی افزود: 45 شرکت و صنعت بزرگ و کوچک به دانشگاه دعوت شدند که با هدف اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان در دانشگاه حضور یافتند و در این سه روز دانشجویان و فارغ التحصیلان از دانشگاه های سراسر کشور می توانند با حضور در دانشگاه علم و صنعت از غرفه های نمایشگاه بازدید کرده و رزومه خود را نشان دهند تا مقدمات کارآفرینی شکل بگیرد.

به گفته یونسیان، نمایشگاه کار نوعی ارتباط بی واسطه و مستقیم میان دانشجویان و فارغ التحصیلان با صاحبان صنایع است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه قرار بود نمایشگاه کار هفته گذشته برگزار شود ولی به دلیل آلودگی هوا به این هفته موکول شد، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم در مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علم و صنعت پل میان دانشجو و صنایع/ افتتاح نمایشگاه سه روزه کار

دانشگاه علم و صنعت پل میان دانشجو و صنایع/ افتتاح نمایشگاه سه روزه کار