مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:452022-12-24سياسي

نماینده فلوریدا: سخنرانی زلنسکی در کنگره اقدامی شبیه کره شمالی بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «مت گیتز»، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی چهارشنبه شب «ولادیمیر زلنسکی» در کنگره را اقدامی به سبک کره شمالی توصیف کرد که در آن قانونگذاران آمریکایی ناگزیر بودند برای رییس جمهور اوکراین بایستند و کف بزنند، - قانونگذار آمریکایی سخنرانی زلنسکی را اقدامی به سبک کره شمالی توصیف کرد که هر کسی که در تشویق زلنسکی مشارکت نمی کرد، مورد انتقاد شدید قرار می گرفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مت گیتز ، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی چهارشنبه شب ولادیمیر زلنسکی در کنگره را اقدامی به سبک کره شمالی توصیف کرد که در آن قانونگذاران آمریکایی ناگزیر بودند برای رییس جمهور اوکراین بایستند و کف بزنند، در غیر این صورت به عنوان خائن معرفی می شدند.

گیتز، نماینده فلوریدا در کنار برخی دیگر از نمایندگان جمهوری خواه، از جمله جیم جردن از اوهایو و لورن بوبرت از کلرادو به دلیل بلند نشدن روی صندلی از سوی نیوزویک و سایر رسانه های آمریکایی مورد انتقاد قرار گرفتند، در حالی که سایر نمایندگان زلنسکی را تشویق کردند.

همچنین جاش هاولی، سناتور جمهوریخواه از میسوری و دیگر سناتور هایی که در نشست رهبر اوکراین برای کمک و حمایت بیشتر در جنگ علیه روسیه شرکت نکردند نیز مورد انتقاد قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده فلوریدا: سخنرانی زلنسکی در کنگره اقدامی شبیه کره شمالی بود

نماینده فلوریدا: سخنرانی زلنسکی در کنگره اقدامی شبیه کره شمالی بود