مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:502022-12-24پزشكي

گلستان جزو 6 استان آخر کشور در شاخص های بهداشت و درمان


عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاخص های بهداشت و درمان در استان گلستان پایین تر از میانگین کشوری است، - گفت: گلستان در شاخص های بهداشت و درمان جزو 6 استان آخر کشور محسوب می شود.

دکتر رضا آریان پور امروز شنبه 3 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان گلستان از لحاظ شاخص های بهداشت و درمان از جمله شاخص تخت های بیمارستانی، تعداد پزشک عمومی و متخصص و غیره جزو 6 استان آخر کشور محسوب می شود و در این شاخص از میانگین کشور هم پایین تر است.

وی با بیان اینکه علی رغم همه تلاش هایی که طی سال های اخیر صورت گرفته و تخت های بیمارستانی اضافه شده اما هنوز به حد مطلوب نرسیده ایم، افزود: به همت بنیاد مستضعفان بیمارستان 64 تختخوابی در مراوه تپه به بهره برداری رسید و بیمارستان گالیکش و گمیشان نیز در حال ساخت است.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل استان گلستان در ارتقای شاخص های بهداشت و درمان کمبود منابع اعتباری بوده است، تأکید کرد: خوشبختانه در سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به گلستان، تاکنون منابع خوبی برای استان مصوب شده اما نیاز به پیگیری مجمع نمایندگان، استاندار و مسئولان مرتبط دارد تا اعتبارات مصوب، تخصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان جزو 6 استان آخر کشور در شاخص های بهداشت و درمان

گلستان جزو 6 استان آخر کشور در شاخص های بهداشت و درمان