مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:502022-12-24بين الملل

حمله ائتلاف سعودی به یمن همزمان با مذاکرات آتش بس


همزمان با رایزنی میانجیگران عمانی با مقامات صنعاء درباره آتش بس، رسانه های یمنی خبر دادند که در حمله توپخانه ای ائتلاف سعودی به شمال یمن یک نفر شهید و تعدادی مجروح شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه یمنی المسیره ، شامگاه جمعه، خبر داد که در حمله توپخانه ای ائتلاف سعودی به شمال یمن یک نفر شهید و تعدادی زخمی شده اند.

المسیره به نقل از خبرنگار خود در استان صعده (شمال یمن) خبر داد: به دنبال حمله توپخانه ای سعودی ها به منطقه الرقو در شهرستان منبه یک نفر شهید و 12 نفر دیگر از جمله چند مهاجر آفریقایی زخمی شده اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هیأتی عمانی به نمایندگی از طرف ائتلاف سعودی در حال رایزنی با مقامات صنعاء برای تداوم آتش بس در یمن است.

رسانه های یمنی در این باره گزارش داده بودند که هیأت مذکور به نمایندگی از طرف ائتلاف سعودی ایده های جدیدی را مطرح کرده و این ایده ها در حال بررسی است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رییس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ائتلاف سعودی به یمن همزمان با مذاکرات آتش بس

حمله ائتلاف سعودی به یمن همزمان با مذاکرات آتش بس