مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:052022-12-24دانش

صدور 33 حکم برای دانشجویان شریف در کمیته انضباطی


مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف گفت: در ارتباط با وقایع اخیر 300 شکایت به کمیته انضباطی واصل شده و تا به حال 33 حکم بدوی صادر شده و هنوز احکام هیئت تجدیدنظر صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، هادی نوبهاری درباره اینکه احکام صادر شده شامل چه مواردی می شود، گفت: بسته به نوع تخلف، تا به حال احکام مختلفی صادر شده؛ از تذکر کتبی و توبیخ کتبی تا یک یا دو نیم سال منع موقت از تحصیل که برخی به صورت تعلیقی است.

برخی با احتساب سنوات است و برخی بدون احتساب سنوات.

نوبهاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با دانشجویان معترض در وقایع اخیر چیست؟ گفت: ما دانشجوی معترض را از دانشجوی متخلف جدا می دانیم.

رویکرد دانشگاه صدور مجوز برای تشکل های قانونی موجود در دانشگاه برای برگزاری تجمعات قانونی، جلسات مناظره، برنامه های تریبون آزاد و … است تا دانشجویان بتوانند در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود و بدون واردکردن آسیب به خود و دیگران، حرف خود را بزنند و حرف دیگران را بشنوند و بنیان فکری خود را رشد دهند.

وی ادامه داد: اما رویکرد دانشگاه در مقابل دانشجویانی که نسبت به برگزاری تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز اقدام یا سایر بندهای آیین نامه های انضباطی را نقض می کنند و مشکلاتی را برای خود، هم کلاسی های خود و دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 33 حکم برای دانشجویان شریف در کمیته انضباطی

صدور 33 حکم برای دانشجویان شریف در کمیته انضباطی