مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:252022-12-24اقتصادي

بهره برداری فاز نخست مرکز به نژاد دامی مهدی شهر در سفر رییس جمهور


فاز نخست پروژه احداث مرکز به نژاد دامی مهدی شهر در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان سمنان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان، فرماندار شهرستان مهدی شهر و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز از روند ساخت مرکز خدمات تخصصی به نژاد دام سبک جهاد دانشگاهی استان سمنان در منطقه دربند مهدی شهر بازدید کردند.

علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان در این بازدید با اعلام اتمام عملیات عمرانی مرکز به نژاد دامی این نهاد، گفت: پروژه احداث مرکز به نژاد دامی با تکیه بر دام سبک به عنوان یک طرح ملی فناورانه در حال اجرا است و آزمایشگاه پایه اصلاح نژاد و به نژاد دامی، ایستگاه اصلاح نژاد و گروه های علمی، پژوهشی و فناورانه در این مرکز مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه در ساختمانی به زیربنای یک هزار و 100 مترمربع و در زمینی به مساحت بالغ بر 2 هزار مترمربع در حال ساخت است که فاز نخست آن با تجهیز آزمایشگاه پایه در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان سمنان به بهره برداری می رسد.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: مرکز خدمات تخصصی به نژاد دامی جهاد دانشگاهی استان سمنان از مصوبات گذشته سفرهای ریاست جمهوری در این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری فاز نخست مرکز به نژاد دامی مهدی شهر در سفر رییس جمهور

بهره برداری فاز نخست مرکز به نژاد دامی مهدی شهر در سفر رییس جمهور