مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:252022-12-24بين الملل

عباس: جامعه جهانی سکوت خود را در برابر جنایت های اسراییل بشکند


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست سکوت خود را در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی شکسته و بر این رژیم برای توقف این جنایت ها فشار بیاورد.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست سکوت خود را در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی شکسته و بر این رژیم برای توقف این جنایت ها فشار بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در نامه مکتوبی به مناسبت اعیاد سال نو و میلاد حضرت مسیح گفت: نمی توانیم ادامه اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسیحیان را که بخش جدایی ناپذیری از ملت و منطقه ما هستند، بپذیریم.

ما با هرگونه اقدامات نژادپرستانه که هدف آن از بین بردن هویت ملی فلسطین و میراث فرهنگی مسیحی و اسلامی آن است، مقابله می کنیم.

وی گفت: اسراییل اقدامات سرکوبگرانه و نژادپرستانه ای را اتخاذ کرده و فلسطینی ها را از سرزمین و منازلشان بیرون کرده و طی سال میلادی صدها فلسطینی را به شهادت رسانده است.

ما با مقاومت مردمی و در محافل و دادگاه های بین المللی با اقدامات اسراییل مقابله می کنیم.

تنها راه برای تحقق امنیت و ثبات و شکوفایی برای ملت فلسطین و تمام ملت های منطقه احقاق حقوق مشروع ملت فلسطین درباره پایان اشغال و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی و بازگشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: جامعه جهانی سکوت خود را در برابر جنایت های اسراییل بشکند

عباس: جامعه جهانی سکوت خود را در برابر جنایت های اسراییل بشکند