مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:252022-12-24اجتماعي

آماده باش عوامل خدمات شهری منطقه 17 در پی بارش نزولات آسمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با توجه به فصل زمستان و نزول بارش های جوی اعم از برف و باران، - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 17 گفت: عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری منطقه 17 به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا از بروز هر گونه آب گرفتگی، آب ماندگی و یخ زدگی در ایام پیش رو جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با توجه به فصل زمستان و نزول بارش های جوی اعم از برف و باران، طی روز های گذشته انهار و کانال های سطح منطقه از وجود هر گونه رسوبات و آلودگی لایروبی و پاکسازی شدند.

کوه نژاد افزود:عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری منطقه 17 به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا از بروز هر گونه آب گرفتگی، آب ماندگی و یخ زدگی در ایام پیش رو جلوگیری کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار کرد:طی هفته های گذشته، تعداد 15 ایستگاه برف روبی در معابر اصلی منطقه مستقر شده اند و کیسه های ماسه و شن در این ایستگاه ها دپو شده است تا در صورت بارش برف و جلوگیری از یخ زدگی از آن ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش عوامل خدمات شهری منطقه 17 در پی بارش نزولات آسمانی

آماده باش عوامل خدمات شهری منطقه 17 در پی بارش نزولات آسمانی