مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:302022-12-24اجتماعي

هیچ یک از راه های استان همدان مسدود نیست


معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای استان همدان ادامه دارد، گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران به جز محور گنجنامه-تویسرکان هیچ یک از محورهای استان مسدود نیست.

- جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در محورهای استان، اظهار کرد: از روز جمعه 2 دی ماه تا اکنون 6450 کیلومتر-باند از راه های استان برفروبی و نمک پاشی شده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: این عملیات با 200 نیروی راهدار، 127 دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و در 35 راهدارخانه در قالب 50 اکیپ حال در انجام است.

وی با بیان اینکه اولویت عوامل راهداری استان بازگشایی و پاکسازی محورهای اصلی و فرعی و سپس روستایی است، تصریح کرد: در این مواقع باز بودن راه های شریانی از اهمیت خاصی برخوردار است به همین علت اولویت بازگشایی و روان سازی تردد با محورهای اصلی و فرعی است تا خللی در روند حمل و نقل به وجود نیاید.

نگاهداری با اشاره به اینکه بعد از بازگشایی محورهای اصلی، راه های روستایی در اولویت دوم قرار دارد، اظهار کرد: در بازگشایی راه های روستایی نیز این اقدام به صورت اولویت بندی صورت می گیرد، به این ترتیب که ابتدا محورهایی که بیشترین تعداد روستا در آن محور قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از راه های استان همدان مسدود نیست

هیچ یک از راه های استان همدان مسدود نیست