مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:352022-12-24سياسي

برگزاری 4000 روضه خانگی در گیلان


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم واکاوی و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امسال در 4 هزار خانه روضه خانگی برگزار می شود.

- رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم واکاوی و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امسال در 4 هزار خانه روضه خانگی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: خبرنگاران یاوران صدیق و تلاشگر شبکه تبلیغ هستند.

وی با اشاره به شخصیت بارز حضرت فاطمه زهرا (س) در ابعاد مختلف، افزود: سیره و منش حضرت زهرا سلام الله علیها الگوی تمام عیار در سبک زندگی فردی و اجتماعی است که همیشه طراوت و تازگی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیشرفت های بشریت در عرصه های مختلف، اضافه کرد: هر چه قدر بر سرعت پیشرفت در دنیا افزایش می یابد، نیازمندی بشریت به الگوهایی همچو فاطمه زهرا سلام الله علیها بیشتر می شود و نشر صیام فاطمی برای بشر عدالتخواه و حق گو طراوت و تازگی و ضرورت دارد.

حجت الاسلام مهدوی، ایام فاطمیه را بزرگداشت خوبی ها دانست و بیان کرد: تبیین و شخصیت پردازی ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نیاز مبرم بشریت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4000 روضه خانگی در گیلان

برگزاری 4000 روضه خانگی در گیلان