مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:352022-12-24اقتصادي

اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور ابلاغ شد


 معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ابلاغ اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم شادمهر با اعلام این خبر گفت: دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف توسعه اشتغال پایدار از مسیر کارآفرینی اقدام به ابلاغ اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور نموده است که ساماندهی کانون های کارآفرینی از جمله اهداف این کانون خواهد بود.

شادمهر در ادامه خاطرنشان شد: توسعه، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی در سطوح استانی و ملی و ایجاد شبکه ارتباطی موثر بین کارآفرینان، مدیران شبکه دولتی، نهادهای عمومی در حوزه های مرتبط با زیست بوم کارآفرینی کشور و همچنین ایجاد گروه اندیشه ورز فعال به منظور تشکیل اتاق فکر توسعه زیست بوم کارآفرینی استانی و ملی از جمله اهداف این کانون خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در این کانون برای بستر سازی در جهت ارتقاء سطح دسترسی به مواد اولیه ماشین آلات و تجهیزات متنوع از تامین کنندگان داخلی و خارجی و افزایش سطح کیفیت تولیدات داخلی در سطح جهانی و رقابت با محصولات وارداتی و ایجاد زمینه لازم برای تعامل سازنده در ابعاد مختلف از جمله دانشگاهها، شهرک های صنعتی، پارک های علم و فناوری و مراکز مشاوره و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور ابلاغ شد

اساسنامه کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور ابلاغ شد