مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:502022-12-24اجتماعي

اولویت اول و دوم برفروبی در اراک انجام شده/مردم سعه صدر و همکاری داشته باشند


معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: در جریان بارش برف اخیر، شهرداری اولویت اول و دوم خود در برفروبی همچون برفروبی خیابان های اصلی و تقاطع ها را انجام داده است.

- ایسنا/مرکزی معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: در جریان بارش برف اخیر، شهرداری اولویت اول و دوم خود در برفروبی همچون برفروبی خیابان های اصلی و تقاطع ها را انجام داده است.

سعید بیاتیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه شهرداری از ساعت 22 شب گذشته، عملیات برفروبی در شهر را آغاز کرده است، اظهار کرد: از شب گذشته 76 دستگاه خودروی مکانیزه اعم از برفروب، نمک پاش برفروب، لودر و خودروهای غیرمکانیزه و .

اقدام به برفروبی معابر کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 550 نفر از کارگران خدمات شهری مشغول برفروبی و 200 نفر از کارگران فضای سبز مشغول برف تکانی از درختان بوده و هستند، گفت: مسیرهای اصلی شهر به عنوان اولویت نخست، برفروبی و بازگشایی شده اند و خوشبختانه هیچ تصادفی گزارشی نشده است و کمربندی جنوبی اراک که هرساله در زمان بارش شاهد تصادف بودیم، به دلیل برفروبی مستمر، هیچ حادثه و تصادفی نداشته است.

بیاتیان تصریح کرد: برخی معابر مانند بلوار شهید آنجفی، کمربندی جنوبی، خیابان جهانپناه و تقاطع های غیرهمسطح از شب گذشته تا 8 صبح امروز 4 مرتبه مورد برفروبی قرار گرفته اند و با توجه به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول و دوم برفروبی در اراک انجام شده/مردم سعه صدر و همکاری داشته باشند

اولویت اول و دوم برفروبی در اراک انجام شده/مردم سعه صدر و همکاری داشته باشند