مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:202022-12-24اقتصادي

بازدید از اولین موزه صنعت سیمان تا 15 فروردین 1402 رایگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هدایت در آیین افتتاح 8 پروژه شهری و رونمایی از سامانه «من شهردارم» گفت: واحد های کارخانه، تا اواخر سال 1362 فعال بودند، - مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: روند بازآفرینی مجموعه سیمان ری، امری مداوم است و تا سه سال دیگر و در فاز های بعدی بازآفرینی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هدایت در آیین افتتاح 8 پروژه شهری و رونمایی از سامانه من شهردارم گفت: واحد های کارخانه، تا اواخر سال 1362 فعال بودند، تا اینکه در اسفند ماه سال 1362 به دنبال گسترش شهر تهران و همچنین قدیمی شدن شیوه تولید و از رده خارج شدن دستگاه ها همراه با انتشار آلودگی، تولید واحد های کارخانه متوقف و در نهایت در سال 1363 این مجموعه رسما تعطیل شد.

دبیر بازآفرینی مجمع کلانشهر های کشور ادامه داد: از سیمان این کارخانه در ساخت بنا ها و زیرساخت های مهمی همچون ساختمان وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، تئاتر شهر، مخابرات ایران و موزه هنر های معاصر استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ، وسعت و عظمت کارخانه، بنا ها و فضا های متعدد و متنوع آن، تجهیزات صنعتی جالب توجه و قرارگیری در جوار آثار شاخص تاریخی و طبیعی، در کهن ترین محدوده استان تهران، از جمله دلایلی است که سبب شده تا این مجموعه ظرفیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از اولین موزه صنعت سیمان تا 15 فروردین 1402 رایگان است

بازدید از اولین موزه صنعت سیمان تا 15 فروردین 1402 رایگان است