مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:302022-12-24دانش

فهرست جدید دانشگاه های خارجی مورد تأیید وزارت علوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در راستای اعتبارسنجی دانشگاه های معتبر جهان که به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف این اداره کل است، - اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان، لیست جدید سطح بندی دانشگاه های خارج از کشور برای ادامه تحصیل بعد از سپتامبر 2022 را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در راستای اعتبارسنجی دانشگاه های معتبر جهان که به عنوان یکی از اصلی ترین وظایف این اداره کل است، نسبت به بررسی و اعلام اعتبار دانشگاه های خارج از کشور برای سپتامبر 2022 اقدام کرده است.

بر اساس این گزارش، در سال 2022 دانشگاه های 106 کشور به روزرسانی و در سه گروه الف (ممتاز)، ب (خوب) و ج (متوسط) دسته بندی و تفکیک شده اند.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های خارج از کشور از تاریخ اول تیر 98 برابر با 2019/06/22 صرفاً در دانشگاه های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، ثبت نام رسمی کنند.

مدارک صادره از دانشگاه های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آن ها پس از تاریخ یاد شده باشد، صرفاً تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست جدید دانشگاه های خارجی مورد تأیید وزارت علوم

فهرست جدید دانشگاه های خارجی مورد تأیید وزارت علوم