مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:152022-12-24دانش

ایده پردازی و سازه سازی با الهام از کویر در سمنان


به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دومین دوره از رویداد ایده پردازی و سازه سازی با الهام از کویر تحت عنوان جشنواره دست سازه های کویر با هدف احصا و پرورش ایده های دانش آموزی و دانشجویی در مدارس سمنان و دانشگاه آزاد .

- ایسنا/سمنان به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دومین دوره از رویداد "ایده پردازی و سازه سازی با الهام از امکانات کویر" تحت عنوان جشنواره دست سازه های کویر با هدف احصا و پرورش ایده های دانش آموزی و دانشجویی در مدارس سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار می شود.

دکتر سمانه بهرامیان، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان،3دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: شناسایی و پرورش استعداد، دانشجویان و دانش آموزان و تقویت روحیه شور و نشاط در بین بین آنانها و.

از مهمترین اهداف برپایی این جشنواره است.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالای استان سمنان، به لحاظ موقعیت جغرافیایی و کویری بودن این منطقه، برگزاری این رویداد در این استان در حوزه کویر و با عنوان ساخت دست سازه های کویر و ایده پردازی با استفاده از امکانات کویر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده پردازی و سازه سازی با الهام از کویر در سمنان

ایده پردازی و سازه سازی با الهام از کویر در سمنان