مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:202022-12-24ورزشي

جوانان با ورزش جذب و هدایت می شوند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای ورزش جوانان، گفت: باید با ورزش جوانان را جذب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر شنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب جوانان را از طریق ورزش جذب کرد.

وی افزود: کرمانشاهیان اوصاف پهلوانی و جوانمردی را ارج می نهند، لذا باید نسل جوان را جذب ورزش کنیم، زیرا یکی از راه های اساسی برای جذب و هدایت جوانان همین ورزش است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در ورزش اوصاف ارزشمند انسانی متجلی می شود، لذا باید برای جوانان برنامه های متنوع داشته باشیم و آنها را با برنامه های هدفمند تربیت کنیم و ورزش یکی از بهترین روش ها است.

وی ادامه داد: نسل جوان سرمایه ارزشمند و بی بدیل هر کشوری است و باید برای این سرمایه ها برنامه های هدفمند و علمی داشته باشیم.

آیت الله علما با توجه با تأکید و اهتمام اسلام به ورزش، تأکید کرد: رسول خدا (ص) روی جوانان حساب باز کرده بود و همواره در برنامه های خود آنها را دخیل می داد، لذا باید با صداقت و سلامت و درستی کارهایمان را پیش ببریم و مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با ورزش جذب و هدایت می شوند

جوانان با ورزش جذب و هدایت می شوند