مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:452022-12-24سياسي

تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار ویژه به توسعه پروژه فاضلاب صنعتی همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یافتن و ابلاغ 300 میلیارد تومان اعتبار ویژه توسعه پروژه جمع آوری فاضلاب صنعتی همدان خبر داد.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یکی از زیرساخت های بسیار مهم و کلیدی که برای کلانشهر همدان از اول بوده، زیرساخت پروژه فاضلاب صنعتی شهر است که در دوره اول مجلس که بنده حضور داشتم، پیگیری شد.

وی ادامه داد: در این طرح پروژه فاضلاب در پنج شهر تهران، همدان، اصفهان، مشهد و تبریز توسط بانک جهانی اجرا شد و در آن موقع و در دهه 80 همه خیابان ها و کریدورهای اصلی همدان در زمینه فاضلاب صنعتی توسعه پیدا کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: طی چند سال گذشته وقتی در تمام کشور به دلیل بارش شدید باران سیل آمد و در خیلی از شهرها مشکلاتی ایجاد شد، در شهر همدان با بارش باران مشکلی ایجاد نشد که این موضوع ناشی از اجرای همان طرح فاضلاب صنعتی بود.

وی تصریح کرد: کسی شاید متوجه نشود که این پروژه بزرگ زیر خاک خوابیده است اما پروژه مهمی است چراکه از آن زمان در شهر همدان توسعه یافت هرچند برخی از کوچه ها از نظر فاضلاب دچار مشکل هستند و شهر جورقان و قهاوند نیز نیاز به تامین اعتبار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار ویژه به توسعه پروژه فاضلاب صنعتی همدان

تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار ویژه به توسعه پروژه فاضلاب صنعتی همدان