مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:552022-12-24اقتصادي

خراسان رضوی حدود 4 هزار طرح نیمه تمام دارد


حدود چهار هزار طرح نیمه تمام در استان خراسان رضوی وجود دارد و باید مقدار اعتبار لازم برای به سرانجام رساندن آن تعیین شود.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حدود چهار هزار طرح نیمه تمام در استان خراسان رضوی وجود دارد و باید مقدار اعتبار لازم برای به سرانجام رساندن آن تعیین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی اظهار کرد: حدود چهار هزار طرح نیمه تمام در استان خراسان رضوی وجود دارد و باید مقدار اعتبار لازم برای به سرانجام رساندن آن تعیین شود و بر اساس اولویت های استان و در مدت مشخص به پایان برسد.

استاندار خراسان رضوی گفت: لازم است تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان شناسایی شوند و ظرفیت های خراسان رضوی برای آنها تشریح و نحوه سودآوری برای آنها مشخص شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: مولد سازی با تفکیک طرح ها، و جمع بندی هزینه آن مشخص شود تا امکان برنامه ریزی برای آن وجود داشته باشد زیرا یکی از مؤلفه های مدیریت، منابع است که باید در اختیار استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: اداره کل امور اقتصادی و دارایی باید توان هدایت سرمایه گذاران را در استان بر اساس ظرفیت ها و نیازها داشته باشد و سرمایه گذاران استانی با توجه به نیازهای خراسان رضوی هدایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی حدود 4 هزار طرح نیمه تمام دارد

خراسان رضوی حدود 4 هزار طرح نیمه تمام دارد