مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:002022-12-24اجتماعي

تخلیه آب از 11 منزل مسکونی توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلیه آب از 11 منزل مسکونی طی بارش ها اخیر در این استان توسط هلال احمر خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از تخلیه آب از 11 منزل مسکونی طی بارش ها اخیر در این استان توسط هلال احمر خبر داد.

کاظم فلاحی دوست در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به دنبال ورود سامانه بارشی به استان از عصر دیروز تاکنون، هشت منزل مسکونی در شهر دهدشت و سه منزل مسکونی در شهر باشت بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده بودند، که نیروهای هلال احمر در جهت تخلیه آب کمک و امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه 8 شعبه هلال احمر استان کشیک بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم هستند، اظهارکرد: 12 پایگاه هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با 25 دستگاه خودرو کمک دار و 12 دستگاه آمبولانس با 60 نفر نجاتگر در سطح استان اماده کمک و امداد رسانی به مردم و افراد نیازمند کمک بودند.

فلاحی دوست تصریح کرد: همچنین نیروهای هلال احمر در تصادف رانندگی در محور یاسوج به بهبهان در محدوده منطقه فیلگاه حاضر شدند و کار رهاسازی را انجام دادند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پس ازخروج این سامانه بارشی از استان، احتمال یخ زدگی در راه های مواصلاتی استان وجود دارد، هم استانی ها هنگام تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه آب از 11 منزل مسکونی توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

تخلیه آب از 11 منزل مسکونی توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد