مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:052022-12-24اقتصادي

سرگذشت تلخ شریکِ فیروزه


از زمانی که پای فیروزه به کرمانشاه باز شده بیش از یازده سال می گذرد و طی این مدت این پروژه با فراز و نشیب های بسیاری همراه بوده و دردسرهایش هیچگاه تمامی نداشته است.

- این پروژه که ساخت آن از سال 1390 با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی آغاز شد، از همان ابتدا به مشکل برخورد و بعد از مدتی هم که اختلاف دو شریک بالا گرفت، عملا پروژه متوقف شد.

اختلافی که یازده سال است ادامه دارد و فعلا نقطه پایانی برای آن وجود ندارد.

برای اطلاع از جزییات این اختلاف و چرایی شروع ماجرا و عدم رفع این اختلاف طی این یازده سال، سراغ مدیرعامل شرکت توسعه عمران و آبادی کرمانشاه که شریک شهرداری در این پروژه است، رفتیم.

احمد مهدیان مدیرعامل این شرکت که دلِ پری از این شراکت دارد، در گفت و گو با ایسنا، به شرح ماجرای این شراکت و شروع اختلافات و دردسرهای آن پرداخت.

مهدیان با اشاره به شروع این مشارکت از سال 1390 می گوید: برخی تصور می کنند که پروژه فیروزه از 20 سال پیش شروع شده، اما حقیقت این است که از 20 سال پیش در محل پروژه فعلی فیروزه، پروژه دیگری در حال اجرا بود که طراحی آن به درستی اجرا نشده بود و برای همین به موفقیت نرسید و از سال 1390 تصمیم بر این گرفته شد که با توجه به محکم بودن فنداسیون سازه طراحی شده، در همین محل یک مجتمع تجاری با نام فیروزه احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت تلخ شریکِ فیروزه

سرگذشت تلخ شریکِ فیروزه