مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:252022-12-24ورزشي

بعد از مصاحبه تاج؛ اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع المصاحبه شدند


این نامه دو روز پس از صحبت ها و لحن عجیب مهدی تاج در شبکه ورزش سیما به ارکان فدراسیون ابلاغ شده و به نظر می رسد مصاحبه او دامن اعضای این فدراسیون را گرفته است! - این نامه دو روز پس از صحبت ها و لحن عجیب مهدی تاج در شبکه ورزش سیما به ارکان فدراسیون ابلاغ شده و به نظر می رسد مصاحبه او دامن اعضای این فدراسیون را گرفته است! دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای، تمام اعضا و ارگان های زیر مجموعه این فدراسیون را ممنوع المصاحبه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به تمام ارگان ها و اعضای زیر مجموعه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که حق هیچ گونه مصاحبه ای با رسانه های گروهی را ندارند و تمام مصاحبه ها باید با هماهنگی روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام شود .

  در این نامه آمده است: به منظور ایجاد وحدت رویه در امر اطلاع رسانی و صیانت از اقدامات مثبت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق فدراسیون فوتبال، مقتضی است کلیه افراد تحت قرارداد با این مجموعه از انجام هر گونه مصاحبه با رسانه های گروهی و حضور در کلیه برنامه های تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی و .

بدون هماهنگی با روابط عمومی فدراسیون خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از مصاحبه تاج؛ اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع المصاحبه شدند

بعد از مصاحبه تاج؛ اعضای فدراسیون فوتبال ممنوع المصاحبه شدند