مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:302022-12-24سياسي

خدمات رسانی به گردشگران و زائران در قالب کارگروه های گردشگری


رییس کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران به تشکیل کارگروه های ویژه زیارت، گردشگری مقاومت، گردشگری کودک، - گردشگری تاریخی و شورای راهبردی گردشگری در کمیته گردشگری جهت برنامه ریزی و هماهنگی تخصصی در اجرای برنامه های گردشگری در سطح شهرداری ها اشاره کرد.

حمید نادری با بیان اهمیت مقوله زیارت و خدمات رسانی مطلوب به زائران در مناسبت های ملی به تشکیل کارگروه زیارت با محوریت شهرداری مشهد و عضویت شهرهای قم، شیراز و تهران اشاره و اظهار کرد: همچنین کارگروه گردشگری مقاومت با محوریت شهرداری قم و عضویت شهرداری های کرمان، رشت، بوشهر، اهواز، شیراز و تهران تشکیل و نشست های تخصصی در حوزه گردشگری مقاومت برگزار می شود.

وی افزود: کارگروه گردشگری کودک با محوریت شهرداری زنجان و عضویت شهرداری های اردبیل، ارومیه، قزوین، همدان و تبریز در این کارگروه و تشکیل کارگروه گردشگری تاریخی با محوریت شهرداری یزد و عضویت شهرداری های شیراز، اصفهان، مشهد، کرمانشاه، اراک و تشکیل شورای راهبردی گردشگری با محوریت شهرداری تهران و عضویت شهرداری های قم، مشهد، شیراز، اصفهان و یزد برگزار می شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، نادری ادامه داد: هدف از تشکیل این کارگروه ها ذیل کمیته گردشگری سیاست گذاری، برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به گردشگران و زائران در قالب کارگروه های گردشگری

خدمات رسانی به گردشگران و زائران در قالب کارگروه های گردشگری