مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:302022-12-24سياسي

آیت الله شعبانی: برای ثبت ملی و رسانه ای وقایع انقلابی همدان تلاش شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه در ثبت ملی و رسانه ای اتفاقات انقلابی همدان باید تلاش بیشتری صورت گیرد، گفت: با وجود حماسه 30 مهر 57، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی با تأکید بر نقش مردم در خلق این حماسه بزرگ اظهار داشت: مردم بصیر ایران اسلامی در میدان ها و حوادث مختلف هر جا که لازم بوده، به خوبی و به موقع در عرصه حاضر شدند و نقش خود را ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه قطعا در این روز نیز، همانند یوم الله 13 آبان با حضور پرشور خود، مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب و کشور خواهند کوبید گفت: توجه به زمانبندی مراسم، طبق برنامه از پیش مشخص شده باید مد نظر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: در برنامه های مختلف نباید اجازه دهیم وقت مردم گرفته شود و یا به خاطر طولانی بودن برنامه خسته شوند.

وی با تأکید بر اینکه در ثبت ملی و رسانه ای حوادث و اتفاقات همدان باید تلاش بیشتری صورت گیرد، یادآور شد: با وجود حماسه 30 مهر سال 57 و 16 مهر مصادف با شهادت سردارهمدانی و روز ششم دی 88 و حضور مردم همدان به عنوان اولین استان در حمایت از ولایت و امثال این اتفاقات در تاریخ این دیار، اما متاسفانه آن طور که باید در سطح ملی نتواسته ایم این حوادث را مطرح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شعبانی: برای ثبت ملی و رسانه ای وقایع انقلابی همدان تلاش شود

آیت الله شعبانی: برای ثبت ملی و رسانه ای وقایع انقلابی همدان تلاش شود