مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:302022-12-24سياسي

گزارش کاروان مردمی مطالبه گری لارستان از وضعیت جاده لار- جهرم و لار- بندر عباس


کاروان مردمی مطالبه گری لارستان که پیش از این دوبار برای پیگیری وضعیت جاده لار جهرم و لار بندر عباس و نیز در اعتراض به عدم اجرای مصوبه اداره کل راهداری لارستان به تهران سفر کرده در تازه ترین گزارش خود به مردم، - وضعیت جاده های لارستان را تشریح کرده است.

در این گزارش آمده است: پروژه دوبانده شدن جاده لار- جهرم در حوزه لارستان حد فاصل سه راهی زرین دشت تا تونل وحدت تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

  به نظر می رسد مسئولان افتتاح این قطعه را به دهه فجر موکول خواهند کرد؛ حال آنکه می توان با انجام خط کشی هم اکنون از باند دوم جاده بهره برد و مراسم افتتاح رسمی را به دهه فجر موکول کرد.

قطعه حد فاصل گردنه دارابی تا ابتدای گردنه بریز رو به تکمیل است؛ اما در نقطه مقابل روستای بریز- حدفاصل دوربین اول ثبت تخلفات تا مقابل کمپ ترک اعتیاد- هنوز آسفالت تکمیل نشده است، تماس های مکرر پیگیران کاروان مردمی مطالبه گری لارستان با پیمانکار پروژه برای اطلاع از دلیل تعلل در تکمیل این قطعه به نتیجه نرسید و پیمانکار پاسخگو نشد.

  باند دوم از 4 کیلومتر گردنه بریز در حال تکمیل است و به گفته پیمانکار این قطعه، اضافه شدن یک پل به پروژه، تکمیل این قطعه را به تاخیر انداخته است؛ اما تا دهه فجر این قطعه نیز تکمیل خواهد شد، پیمانکار این قطعه که همان پیمانکار باند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کاروان مردمی مطالبه گری لارستان از وضعیت جاده لار- جهرم و لار- بندر عباس

گزارش کاروان مردمی مطالبه گری لارستان از وضعیت جاده لار- جهرم و لار- بندر عباس