مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:452022-12-24سياسي

587 فروند شناور در هرمزگان ساخته شد


معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در 9 ماهه سال جاری 587 فروند شناور در شرکت های شناورسازی استان ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مکی زاده با اشاره به ساخت 587 فروند شناور در 9 ماهه سال جاری در استان افزود: این شناورها در 65 باب کارگاه درون استانی ساخته شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 11 نوع از انواع گواهینامه دریایی صادر شده که می توان به گواهینامه‎های ثبت جدید، صدور گواهینامه های حداقل خدمه، ثبت موقت، بین المللی امنیت، امنیت موقت، ابطال ثبت، گواهینامه های تاییدیه کارگاه و شناورسازی های (ساخت و تعمیر شناورها) و غیره اشاره کرد.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، میزان صدور گواهینامه در 9 ماهه سال جاری را نیز 2 هزار و 274 فقره اعلام کرد که این تعداد در مقایسه با سال گذشته که یک هزار و 587 فقره بوده به 23 درصد افزایش یافته است.

مکی زاده گفت: همچنین در 9 ماهه سال جاری، 286 گواهینامه ثبتی شناورهایی که بدنه آنها از نظر انتفاع (قابلیت بهره برداری) خارج شده بود، ابطال شد.

وی ادامه داد: موسسه های رده بندی معتبر فعال در استان در 9 ماهه سال جاری تا کنون از 2 هزار و 519 شناور ثبتی استان بازدید کرده اند و برای آنها گواهینامه ایمنی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

587 فروند شناور در هرمزگان ساخته شد

587 فروند شناور در هرمزگان ساخته شد