مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:052022-12-24فرهنگي

حضور فیلمسازان نوجوان مازندران در المپیاد کشوری


کارشناس هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از حضور فیلمسازان نوجوان استان در ششمین المپیاد فیلمسازان نوجوانان ایران خبر داد.

- حمیده ناجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور فیلمسازان نوجوان کانون مازندران در ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران اظهار داشت: ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در دو بخش ایده و خلق شخصیت (کاراکتر) و فیلم برگزار شد.

کارشناس هنرهای نمایشی کانون مازندران ادامه داد: کارگاه انیمیشن مرکز فرهنگی هنری دلگشا با هدایت طیبه محجوب، مربی تخصصی انیمیشن با تولید اثر با عنوان: آشیان صلح با تکنیک: استاپ موشن دو بعدی کلاسیک در بخش فیلم این جشنواره شرکت کرده است.

وی افزود: تولید این اثر در ادامه روند کارگاه های پویانمایی مرکز و با آیتم ایده های اجرایی چند فریمی آغاز شده و با به کارگیری تکنیک ها و روش های انیمیت به سبک استاپ موشن دوبعدی کلاسیک به یک اثر داستانی کوتاه تبدیل شده است.

ناجی اظهار داشت: این گروه همچنین در بخش ایده نیز چندین نگاه و ایده پردازی خلاق را به جشنواره ارسال کرده است.

کارشناس هنرهای نمایشی کانون مازندران ابراز کرد: کارگاه تولید انیمیشن در مراکز چالوس، ساری و دلگشا در المپیاد و جشنواره های پیشین استانی و ملی نیز در بخش های مختلف تولید انیمیشن به موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فیلمسازان نوجوان مازندران در المپیاد کشوری

حضور فیلمسازان نوجوان مازندران در المپیاد کشوری