مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:062022-12-24سياسي

حاج علی اکبری: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری پیش از ظهر امروز و در جریان سفر به ساوه و دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدیه الهی است و کسانی که دارای منصب هستند باید از این امانت الهی در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه صداقت و امانت دو مقوله مهم برای مسئولان در تراز انقلاب است افزود: داشتن صداقت در گفتار و کلام و همچنین ادای امانت مسئولان که همان خدمت خالصانه به مردم است باعث افزایش رضایتمندی مردم و رضایت خدا خواهد شد و باعث تقویت اعتماد آحاد مختلف جامعه به حاکمیت می شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر ایام فاطمیه گفت و عنوان کرد: باید این ایام را قدر بدانیم و هم برای ولایت و هم شهادت حضرت برنامه های متنوعی را چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی تدارک ببینیم.

علی اکبری در ادامه با اشاره به شرایط فعلی جامعه بیان کرد: در این شرایط همه باید کار و تلاش را افزایش دهند، یک همگرایی و هم افزایی بین مسئولان در رده های مختلف شکل بگیرد تا برای خنثی سازی توطئه های دشمن از همه فرصت ها به درستی بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود

حاج علی اکبری: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود