مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:152022-12-24ورزشي

مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» در اردبیل برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» در اردبیل به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

- اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری مسابقه کتابخوانی یاس کبود در اردبیل به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های ایام فاطمیه در ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه با محوریت کتاب کشتی پهلو گرفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا به سوالات این مسابقه پاسخ دهند، گفت: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://formafzar.

com/form/sxypk مراجعه و به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: همچنین شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به اپلیکیشن طاقچه و با وارد کردن کد تخفیف Kanoon1401 از تخفیف 50 درصدی برای دریافت کتاب بهره مند شوند.

آمون افزود: این مسابقه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با محوریت زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» در اردبیل برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «یاس کبود» در اردبیل برگزار می شود