مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:302022-12-24سياسي

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در پیچ و خم مجلس


نوبت بررسی جزییات طرح مالیات بر عایدی سرمایه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در شرایطی هنوز فرا نرسیده است که تصویب و اجرایی شدن این طرح می تواند زمین، - خودرو، مسکن و ارز را از بازار دلالی خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند هفته گذشته، گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور هفتگی مجلس قرار گرفته است؛ طرحی که کلیات آن در 5 خرداد سال گذشته به تصویب رسید و برای بررسی مجدد به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.

کمیسیون اقتصادی مجلس بعد از بررسی و چکش کاری مجدد، گزارش مصوبات خود را به هیات رییسه مجلس برای قرار گرفتن در دستور کار صحن علنی ارجاع داده که با وجود گذشت چند ماه، هنوز نوبت به بررسی این طرح نرسیده است؛ محمد رشیدی عضو هیات رییسه مجلس در این باره به ایسنا گفت: تعدد طرح های در دستور کار مجلس باعث شده که هنوز نوبت به بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه نرسیده است.

موضوعی که به نحو دیگر مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد و گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه مدت هاست در دستور مجلس قرار دارد منتها شلوغی دستور کار مجلس و فوریت های گاه و بی گاهی که پیش می آید، باعث به تعویق افتادن تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس شده است؛ اخیرا جلسات مجلس به صورت دو شیفته برگزار شد تا بتوانیم بخشی از دستوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در پیچ و خم مجلس

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در پیچ و خم مجلس