مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:522022-12-24اجتماعي

شهرداری های لرستان در جذب سرمایه گذار موفق عمل نکرده اند


معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه شهرداری ها در جذب سرمایه گذار موفق عمل نکرده اند، گفت: گاهی باید خودمان به سراغ سرمایه گذار برویم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند ظهر امروز در همایش شهرداران لرستان، درآمد پایدار را نخستین و مهمترین اولویت شهرداری ها عنوان و اظهار کرد: اگر شهرداران بتوانند با برنامه ریزی درآمدهای پایدار را در مجموعه های خود ایجاد کنند، خیلی از مشکلات آن ها حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام فکر شهرداران در ایجاد درآمد برای پرداخت حقوق کارکنان بوده و از کار اصلی که ارائه خدمات به شهروندان هست، غافل مانده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه ایجاد درآمد پایدار در بسیاری از شهرداری های استان در حد گفتمان مانده است، افزود: ایجاد درآمد پایدار موضوع مهمی است که شهرداران باید به آن بپردازند.

دالوند بر انضباط مالی در شهرداری ها تاکید و تصریح کرد: فعالیت های شهرداری به ویژه در حوزه مالی باید شفاف باشد، این موضوع کمک می کند که شهرداران در حسابرسی و نظارت ها خیال آسوده تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرداری ها در جذب سرمایه گذار موفق عمل نکرده اند، گفت: گاهی باید خودمان به سراغ سرمایه گذار برویم، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در بلند مدت می تواند مزایای بسیاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های لرستان در جذب سرمایه گذار موفق عمل نکرده اند

شهرداری های لرستان در جذب سرمایه گذار موفق عمل نکرده اند