مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:002022-12-24پزشكي

گیاهی برای پاکسازی بدن


تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش دردهای قاعدگی و کاهش اسپاسم های عصبی از دیگر خواص مهم این گیاه به شمار می رود.

- یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به این که عرق گیاه فراسیون طبع گرم و خشک در بعضی مواقع معتدل نیز دارد، گفت: فراسیون ترشحات مختلف بدن خصوصاً ترشحات بلغمی را از بدن بیرون می ریزد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مینو طالبی اظهار کرد: گیاه فراسیون یکی از منحصر به فردترین گیاهان دارویی بومی مناطق مختلف ایران است که در بهبود بسیاری از بیماری ها خصوصاً مشکلات مرتبط با زنان و نازایی مورد استفاده بوده و بخصوص انواع کیست موجود در تخمدان و تخمدان پلی کیستیک را بهبود می بخشد و برای تقویت رحم بانوان برای بارداری و بلوغ تخمک ها می تواند مؤثر باشد.

  وی ادامه داد: از دیگر خواص مهم این گیاه می توان به تقویت ریه و پاکسازی آن از نزله و اخلاط و برطرف شدن ناراحتی های مرتبط مانند تنگی نفس و بهبود آسم اشاره کرد.

  طالبی ادامه داد: کاهش کلسترول و سطح قند خون و مصرف منظم عصاره گیاه با محافظت از شریان ها و جلوگیری از آترواسکلروز می تواند به کاهش خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته مغزی که هردو با کلسترول بالا تشدید می شود مؤثر باشد.

  این کارشناس ارشد گیاهان دارویی عنوان کرد: توانایی این گیاه در ایجاد عرق باعث پاکسازی بدن از سموم می شود و نمک های اضافی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیاهی برای پاکسازی بدن

گیاهی برای پاکسازی بدن