مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:052022-12-24بين الملل

ادامه محدودسازی «تیک تاک» در آمریکا / منع استفاده در دستگاه های دولتی


به نقل بلومبرگ، قانون گذاران آمریکا روز جمعه در مجلس نمایندگان و سنا طرحی تصویب کردند که از این پس استفاده از شبکه اجتماعی «تیک تاک» در سازمان های دولتی این کشور ممنوع می شود.

- ادامه محدودسازی تیک تاک در آمریکا / منع استفاده در دستگاه های دولتی قانون گذاران آمریکایی با تصویب طرحی، استفاده از تیک تاک در سازمان های دولتی این کشور ممنوع کردند.

به نقل بلومبرگ، قانون گذاران آمریکا روز جمعه در مجلس نمایندگان و سنا طرحی تصویب کردند که از این پس استفاده از شبکه اجتماعی تیک تاک در سازمان های دولتی این کشور ممنوع می شود.

با افزایش تنش ها بین پکن و واشنگتن، مقامات و نمایندگان آمریکا از ماه ها پیش به بهانه امنیتی به دنبال ممنوعیت فعالیت این شبکه اجتماعی چینی در فضای مجازی این کشور هستند.

رویترز اوایل آذرماه گزارش داد اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا فشار های زیادی به تیک تاک وارد کرده اند، زیرا بیم آن دارند که شرکت درباره شیوه اشتراک گذاری داده های کاربران با چین آن ها را گمراه کرده است.

کتی مک موریس راجرز و جیمز کاور در نامه ای به تیک تاک اعلام کرده اند اطلاعاتی که کارمندان شرکت جمع آوری و تهیه کرده اند، نادرست به نظر می رسد.

نمایندگان جمهوریخواه در نامه ای به شو زی چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک نوشته اند: برخی اطلاعاتی که تیک تاک طی جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه محدودسازی «تیک تاک» در آمریکا / منع استفاده در دستگاه های دولتی

ادامه محدودسازی «تیک تاک» در آمریکا / منع استفاده در دستگاه های دولتی