مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:052022-12-24اقتصادي

3200 خانوار تبریز باید جابه جا شوند


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت:سه هزار و 200 خانوار در منطقه ای از شمال تبریز زندگی می کنند که باید جابجا شوند و هیچ روش بازآفرینی در این خصوص ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد عزتی ظهر امروز در نشست تخصصی آسیب شناسی توسعه شهری تبریز اظهار کرد: 45 درصد از جمعیت ایران در 18 کلانشهر کشور زندگی می کنند که روش مدیریت در این شهرها در حد شهرهای 10 هزار نفری است.

وی با اشاره به طرح های توسعه شهری ایران در سال های گذشته خاطرنشان کرد: طرح های توسعه شهری در ایران به سه دوره قاجار، تجددطلبی و دوره شتابان تقسیم می شود و از زمان قاجار تا به امروز اجرایی شده است.

عزتی اضافه کرد: 24 هزار هکتار محدوده شهر تبریز است که تنها 14 هزار هکتار آن محدوده شهری است و مابقی فرودگاه و ترمینال و ورزشگاه یادگار امام (ره) و کاربری های مشابه را شامل می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به کمبود کاربری های عمومی در 63 هکتار از بافت ناکارآمد تبریز تصریح کرد: سه هزار و 200 خانوار در منطقه ای از شمال تبریز زندگی می کنند که باید جابجا شوند و هیچ روش بازآفرینی در این خصوص ارائه نشده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 خانوار تبریز باید جابه جا شوند

3200 خانوار تبریز باید جابه جا شوند